O zi de școală, artă, prietenie

e o zi care merită!

Azi m-am trezit devreme. Am intrat pe facebook și m-a trăznit în față anunțul unui aparat foto de vânzare.

Am cerut câteva detalii, ca un necunoscător veridic ce sunt, ca să pot să înțeleg care e alegerea pe care vreau să o fac. Dar s-a suspendat pe mai târziu; vânzătorul tocmai trebuia să îi arate cuiva aparatul. 

Dacă e să fie, să fie! Așa am zis.

Între timp, am mulțumit artiștilor care m-au inspirat să scriu povestea de ieri și am avut plăcerea să vorbesc și cunosc mai bine pe “The Boo Hoo Hoo Keeper” fotografa vinovată datorită căreia am avut frumosul fundal fotografic, ieri și actuala frumoasă poveste și prietenie de azi.

Școala adevărată e aceea care te învață cum să ai grijă de restul anilor tăi, și nu cum să cumperi timpul tău cu bani pentru care muncești cu anii tăi să îl ai.

Anii sunt prietenii. Banii dușmanii.

Credit inspirație, poveste, prietenie și fotografie: tot Chumani de ieri.

„Cel care n-a simţit niciodată farmecul unei prietenii sincere şi dezinteresate nu cunoaşte toată fericirea pe care un om o poate primi de la alt om.” 

Viața-i o lecție. Aș fi rămas filozof dacă aș fi tăcut.

Mi-a fost frică să vorbesc. Și cum de ce ți-e frică nu scapi până când treci de lecție, mi-e frică de tine și sper să luăm lecții și împreună.

One thought on “O zi de școală, artă, prietenie

  1. Salvarea prin iubire.
    Sa iubesti totul
    Intr-o suprema daruire.
    Si daca toate razele
    Iubirii tale depline
    Nu au încălzit suflete,
    Se vor intoarce in tine
    Pentru a te face lumina
    Calda, pura, sublima.

    Like

De nu-i cu durere, lasă o părere. (Feedback below)

