Trans/-formare-\cendență

.

Te-am așteptat să vii

Să mă întregesc în tine. 

Ș-ai venit risipit

În văzduhul pe care-l respir,

În adierea care îmi mângâie obrazul,

În șoapta pe care o îngână vântul,

În raza de soare ce îmi încălzește sufletul

Și îmi bucură ființa că te-am regăsit!

Desenează-mi sufletul ascuns în lumină,

Desenează-mi privirea de iubire plină,

Desenează-mi trupul risipit în neființă,

Desenează-mi dorul devenit dorință.

Albroș transparent cocoș.

at.

aș,

Glumesc

Azi a fost o zi cu întrebări, episoade de criză existențială, prietenie și multe altele. Oho, și e abia 4. Eu tot așa de somnoros ca acum o zi. Încerc să dorm dar mi-e greu să las pe mai târziu cheful de scris. Dar de somn avem timp. Când dormim. Ha!

Te-ai cățărat cu empatie

Și chef de poezie. 

Am mestecat viața cu tot ce se prezintă.

Ș-am văzut că re

Prezintă

Pentru poeziile de azi, cu mică contribuție dedicativă de la mine, îi mulțumesc Cameliei Stan pentru că a contribuit la starea mea de bine cu prietenie, poezie și poveste.

15181344_958666940903301_915936657364906670_n
Ce sincronizare. Merci Tabi!

Mulțumesc Andrei pe care l-am găsit pierdut pe poteci de munte și a venit cu poza.

De nu-i cu durere, lasă o părere. (Feedback below)

