Drumul spre poveste începe cu primul pas

povestea drumului

Mă plimbam prin chei. Am început bine: Aveam aparatul foto la dispoziția jocului meu de diemfotocarpă.

Prietenii mei mergeau cu o idee mai rapid decât mine. Mi-am zis că îi prind din urmă și m-am oprit să trag un plan cu o căsuță fain împodobită.

I like to take my time and observe in my pace

dsc_5951

Până am tot făcut poze, a apărut și o veveriță în vizită de curiozitate. M-am jucat cu ea vreo 5 minute bune.

dsc_5960

Trecuse deja ceva vreme și abia dacă am progresat pe cărarea cheilor. Cică voiam să îi prind din urmă pe prietenii mei.

Furat de peisaj, am renunțat la grabă pentru că era superb și ne-am răpit mutual: eu în suflet iar peisajul pe mine-n mijlocul său.

dsc_5990

Am întâlnit pe cărare niște oameni și am văzut că s-au oprit lângă o stâncă și puneau ceva la cale:

dsc_6038

Cum eram cu aparatul și am văzut ce chestie faină fac, i-am întrebat care e povestea lor.

Așa am aflat de DSC_6045.JPG

Povestea rățuștei..

Puiul  a fost găsit pe cărare de oameni minunați care s-au gândit să o pună la vedere și siguranță, pe stâncă, pentru că probabil cineva o pierduse. Hmm..

Nu știu despre voi dar eu chiar aș fi vrut să știu dacă rățușca s-a întors acasă.

Și-au făcut datoria și au purces mai departe, spre casă. Rățușca falnică a rămas și ea domnind pe stâncă.

Noi ne-am luat rămas bun, am mai tras o

dsc_6040

și 180 de grade de rotație, după care am luat-o în continuarea potecii din direcția opusă, cu zâmbet și speranță pentru rățușcă..

După vreo câțiva pași, ce să vezi!

Un galben inconfundabil în peisajul umed și cam rece în contrast cu familia rățuștei. Cum i-am zărit, am întrebat dacă nu cumva au pierdut un membru. Și i-am ghidat imediat la rățușca acum regăsită.

DSC_6048.JPG

dsc_6049

Familia re-întregită! dsc_6051

De nu-i cu durere, lasă o părere. (Feedback below)

