Oare

melcu’ ăsta scrie poeze cât ai zice pioneze..

ce văd, ce am eu?

Un perspectivă, o maieu?

un vers în continuarea titlului, ca s-arate a titlu titlul?

O poeză ca compleu?

sau două, trei plimbări, un întreg ciclu

pe tri sau mono ciclu?

Ce periplu!

No, ăsta de’ titlu.

Ex -spun gânduri în vers,

Proporțional invers.

Poeza-i talmeșul dintre o poză șu-n poem,

Un fel de crem dă la crem.

Un joc cu accente,

Cacofonii și conexiuni concomitent congruente

E poezia,e  gândul –

iaca ăsta îmi fu’ rândul.

Poezia asta a plecat într-o direcție și s-a regăsit… tot într-o direcție, dar, până în ziua de astăzi, nu se cunoaște dacă direcțiile erau aceeași sau aveau să fie două. Numeraluri și acorduri de chitară. Am avut primele două versuri iar mai apoi a venit completarea de aici. Azi am avut chef de joacă și jucării la-ndemână.

De nu-i cu durere, lasă o părere. (Feedback below)

